Kolejna polska firma poszerza flotę o pojazdy na LNG IVECO
IVECO Poland oraz firma PUH EXPORT-IMPORT Adam Lipiński podpisały umowę na dostawę 20 ciągników siodłowych IVECO Stralis Natural Power wykorzystującymi jako paliwo skroplony gaz ziemny.
IVECO Poland ogłosiło podpisanie umowy z firmą PUH EXPORT-IMPORT Adam Lipiński na dostawę 20 ciągników siodłowych Stralis Natural Power o mocy 460 KM wyposażonych w najnowocześniejszy układ napędowy wykorzystujący jako paliwo skroplony gaz ziemny (Liquid Natural Gas – LNG).
Zamówione ciągniki IVECO Stralis NP LNG uzupełnią flotę 120 pojazdów marki IVECO, które aktualnie posiada firma klienta, zapewniająca transport krajowy i międzynarodowy od ponad 30 lat. Samochody zostaną objęte 60 miesięcznym kontraktem M&R IVECO, zawierającym między innymi: Assistance Non Stop, pełną obsługę eksploatacyjną wraz z pełną gwarancją na cały pojazd.
IVECO Stralis NP 460 LNG dla PUH EXPORT-IMPORT Adam Lipiński mają zostać dostarczone w wersjach Standard już w drugiej połowie tego roku.
Podczas podpisania umowy obecni byli przedstawiciele stron: Pan Adam Lipiński – Właściciel PUH EXPORT-IMPORT, Pan Wojciech Lipiński – Prezes Truck Nord Center oraz przedstawiciele marki IVECO, Pan Marcin Piluchowski – Heavy Business Line Manager IVECO Poland, Pan Piotr Kowalski – Direct Sales Manager IVECO Poland, Pan Robert Ryczywolski – Key Account Manager IVECO Poland.
W ramach umowy pakietowej z IVECO Poland, zostanie także wybudowana stacja tankowania gazu LNG w miejscowości Sierpc. Stacja tankowania zostanie użyczona przewoźnikowi na okres 5-ciu lat i będzie dostępna również dla innych użytkowników pojazdów IVECO Natural Power.
STRALIS NP to ciągniki siodłowe i podwozia ciężarowe skonstruowane jako pojazdy zasilane wyłącznie gazem ziemnym, zaprojektowane do eksploatacji szosowej głównie w ruchu długodystansowym oraz w lekkim terenie. Dysponując mocą 460 KM i zasięgiem do 1600 km (LNG), oferuje najlepsze w swojej klasie osiągi w transporcie dalekobieżnym, najniższe zużycie paliwa w historii modelu oraz najdłuższe okresy międzyprzeglądowe. Pojazd ten jest w stanie osiągnąć do 15% niższe zużycie paliwa przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji cząstek stałych (PM), tlenków węgla (NOx) i dwutlenku węgla (CO2) nawet o 95% w porównaniu z pojazdami wyposażonymi w napęd wysokoprężny zgodny z aktualną normą emisji Euro VI/C. Bezobsługowy układ oczyszczania spalin nie wymaga stosowania AdBlue ani filtra cząstek stałych (DPF). Ponadto silnik napędzany gazem ziemnym charakteryzuje się cichą pracą (- 71dB – zgodnie z certyfikatem Piek Quiet Truck).
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.