Filmy Volvo Trucks „Reality Road” wyświetlono w ponad 50 krajach. Oglądaliście już?
Wyprodukowany przez Volvo Trucks serial filmowy „Reality Road” zdobył ogromną popularność wśród użytkowników internetu. W ciągu zaledwie dwóch tygodni został wyświetlony ponad dwa miliony razy, w nie mniej niż 50 krajach.
Cykl filmowy, opublikowany 11 czerwca na kanale Volvo Trucks na portalu YouTube, jako część kampanii promującej Usługi Volvo Trucks, szybko osiągnął dużą popularność na całym świecie.
– Poprzez „Reality Road” zastosowaliśmy nowe podejście marketingowe, tworząc treść w taki sposób, jak czynią to typowi wydawcy. Oczywiście, bardzo nas cieszy tak ogromny, ogólnoświatowy rozgłos. – Jest korzystny zarówno dla naszej marki, jak i popytu na nasze produkty i usługi – mówi Per Nilsson, dyrektor ds. public relations w Volvo Trucks.
„Reality Road” jest elementem kampanii promującej Usługi Volvo Trucks. Powstał w celu pokazania siły oferty usług Volvo Trucks i równocześnie stworzenia telewizyjnego widowiska, które przyciągnie szeroką widownię. Cykl obejmuje osiem odcinków i liczne materiały dodatkowe.
Źródło: Volvo Trucks
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.