Staranował barierki i z impetem wjechał na parking. Kolejny pijany kierowca ciężarówki
Kierowca stracił panowanie nad ciężarówką, zjechał z drogi, staranował barierki i niemal wjechał w lokal gastronomiczny. Miał 2 promile alkoholu we krwi.
Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL
Kierowca stracił panowanie nad ciężarówką, zjechał z drogi, staranował barierki i niemal wjechał w lokal gastronomiczny. Miał 2 promile alkoholu we krwi.
Rada Unii Europejskiej większością głosów przyjęła 3 grudnia 2018 roku podejście ogólne w sprawie Pakietu Mobilności zaproponowane przez Prezydencję Austriacką. Jest ono skrajnie niekorzystne dla przedsiębiorstw z państw peryferyjnych Unii Europejskiej. Jest ono także niekorzystne dla europejskiej gospodarki i europejskiego konsumenta.
Ponad 3 promile alkoholu w organizmie miał kierowca cysterny zatrzymany w niedzielną noc przez policjantów ze Świebodzina. Był kompletnie pijany – miał problem z wyjściem kabiny. Co najgorsze, przewoził 22 tony gazu LPG.
Istotne informacje dotyczące zlecenia, nowe zgłoszenia w związku z ofertą czy też zapytania o parametry ładunku lub transportu? Nie ma mowy, że ważne komunikaty Ci umkną! Nowy Cargo Messenger pozwala na odczytywanie wiadomości od użytkowników Cargo.PL nawet po tym, jak wylogujemy się z giełdy i zajmiemy się innymi obowiązkami.
Kolejna ciężarówka z niesprawnym układem hamulcowym. Tym razem w jednym z kół naczepy nie było tarczy hamulcowej.
Każda branża ma kilka mitów. Mitów, które ochoczo przekazywane wszem i wobec. Transport również je ma. Czy jedną z nich jest fakt pożyczania licencji transportowej? Czy firma Nowaka, skoro tak dobrze zna się z Kowalskim, może użyczyć mu swoich uprawnień? Czy może jednak należy dysponować własnym zaświadczeniem?
O zasadności tworzenia tzw. korytarzy życia nie trzeba nikogo przekonywać. Tymczasem kierowcy stojący w korku nie kwapią się, aby zostawiać miejsce na przejazd służb ratunkowych. Tym bardziej, że nie jest to narzucone przez przepisy. Na szczęście korytarze życia już wkrótce mają być obowiązkowe.
10 ton materiału niebezpiecznego przewoził kierowca, który sam podczas kontroli przyznał inspektorom, że używa nielegalnego magnesu. W ten sposób prowadzący pojazd fałszował czas pracy.
Kolejny niewidoczny kierowca na podkarpackich drogach, który niby to odpoczywał, a w rzeczywistości prowadził 40-tonowy zespół pojazdów, co było możliwe dzięki wykorzystaniu magnesu przyłożonego do skrzyni biegów. Zabawa z tachografem zakończyła się wszczęciem postępowania administracyjnego względem przewoźnika, jak i osoby zarządzającej transportem, a kierowca został ukarany mandatem karnym.
750-tysięczna Scania trafiła do polskiego przewoźnika. Nowym właścicielem pojazdu wyprodukowanego w fabryce Scania w Zwolle została firma KAROSS z okolic Stalowej Woli. Jubileuszowy ciągnik to Scania S450 „King of the Road”.