Bezpłatna aplikacja mobilna viaTOLL już dostępna
Użytkownicy systemu viaTOLL mogą korzystać z bezpłatnej aplikacji mobilnej. Dzięki niej kierowcy i przewoźnicy sprawdzą stan salda, doładują konto oraz wyszukają Miejsce Obsługi Klienta.
Aplikacja mobilna powstała jako odpowiedź na sugestie wielu kierowców. Zarzucali oni, że standardowy system kontrolowania stanu konta przedpłaconego jest niewygodny w obsłudze – nie pozwala na szybki i prosty wgląd np. podczas postoju, w skutek czego przewoźnik naraża się na wysoką karę. GDDKiA najpierw wprowadziła możliwość sprawdzenia stanu konta przez SMS, teraz jednak dostęp do informacji jest jeszcze łatwiejszy.
Aplikacja oferuje następujące funkcjonalności:
- dostęp do informacji o stanie salda konta przedpłaconego (w tym anonimowego konta viaAUTO),
- możliwość doładowania konta przy pomocy karty płatniczej lub flotowej,
- wytyczanie trasy do najbliższego Miejsca Obsługi Klienta,
- zestawienie podstawowych informacji o umowie.
Jak zapewnia GDDKiA, dane użytkownika są całkowicie bezpieczne. Zastosowano m.in. mechanizm automatycznego wylogowania po ustalonym czasie, szyfrowanie połączeń SSL oraz blokowanie konta po 20 nieudanych próbach logowania.
Aplikacja dostępna jest na smartfonach i tabletach z systemem Android oraz iOS. Równolegle prowadzone są prace nad wersją dla urządzeń z systemem Windows Phone.
***
Przeczytaj także:
Stan konta viaTOLL sprawdzisz smsem
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.