Ciężarówka Volvo bohaterem reality show. U boku wokalistki Mapei!
Podczas dziewięciodniowej podróży samochodem po Europie Mapei nagra nowy teledysk. Co interesujące, ekipie będzie towarzyszyć samochód ciężarowy Volvo transportujący rekwizyty, prowadzony przez jednego z najlepszych kierowców na świecie. Rezultat będzie można zobaczyć w filmowym cyklu „Reality Road”.
– Poprzez „Reality Road” chcemy pokazać siłę naszej oferty usług – mówi Per Nilsson, dyrektor ds. public relations Volvo Trucks. – Dla utrzymania samochodu ciężarowego w ruchu, równie ważne jak sam pojazd są powiązane z nim usługi. Równocześnie chcemy stworzyć telewizyjne widowisko, które przyciągnie szeroką widownię. O ile mi wiadomo, żadna inna firma nie wykorzystywała formuły reality show w celach marketingowych.
Prezentowana w teledysku piosenka „Million Ways to Live” jest głównym utworem nowego albumu Mapei, który ukaże się pod koniec bieżącego roku.
– Uwielbiam podróżować, poznawać nowych ludzi i kultury. O tym też opowiada „Million ways to live” – o drodze i wolności podróżowania. To piosenka idealnie pasująca do podróży samochodem – mówi Mapei.
Poza obserwowaniem, jak usługi Volvo Trucks sprawdzają się w różnych okolicznościach, w serii filmów będzie można towarzyszyć Mapei odkrywającej wyzwania w świecie samochodów ciężarowych. Mapei wystąpi m.in. w przedstawieniu w stylu „drag queens” na pokładzie promu frachtowego płynącego do Polski, da spontaniczny koncert na przedmieściach Paryża oraz zapewni artystyczną oprawę kaskaderskiego popisu jazdy na dwóch kołach w Berlinie.
Cała seria obejmuje osiem odcinków. Pierwsze trzy zostaną opublikowane na kanale Volvo Trucks na portalu YouTube 11 czerwca.
Dlaczego Volvo? Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Volvo Trucks, obsługa zapobiegawcza pozwala uniknąć 8 na każde 10 przestojów pojazdu. Usługi Volvo Trucks są ukierunkowane na zapewnienie wysokiej wydajności, niskiego zużycia paliwa i bezpieczeństwa jazdy. W ich zakres wchodzi m.in. Szkolenie Kierowców, Doradztwo Paliwowe oraz całodobowa pomoc drogowa za pośrednictwem Volvo Action Service.
Jens Karlsson
Jens Karlsson od 28 lat pracuje jako kierowca samochodu ciężarowego. To właśnie on był jednym z precyzyjnych kierowców w zrealizowanych przez Volvo Trucks reklamach „The Epic Split” i „The Ballerina Stunt”. Na co dzień kieruje zestawem z cysterną na trasach między Szwecją, a północną Europą.
Źródło: Volvo Trucks
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.