Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Firma Epo-Trans zamówiła 10 ciągników Scania na gaz

ScaniaR410_LNG

Pierwsze 3 z zamówionych 10 ciągników Scania R410 zostaną dostarczone do firmy Epo-Trans na początku kwietnia 2019 r. To kolejne duże zamówienie na pojazdy Scania zasilane gazem w oddziale Scania w Gliwicach.

Pojazdy objęte kontraktem to ciągniki CR20 H z 13-litrowym silnikiem o mocy 410 KM, zasilanym gazem. Pojazdy zostaną objęte umową obsługowo-naprawczą. Dodatkowo, w ramach podpisanej umowy, kierowcy firmy wezmą udział w szkoleniu prowadzonym przez trenerów Szkoły Jazdy Scania.

– Wykorzystanie pojazdów Scania zasilanych gazem w transporcie pozwala na osiągnięcie idealnej równowagi między niską emisji spalin, mocą i zasięgiem. Nasz nowy, 13-litrowy silnik na gaz doskonale sprawdzi się na długodystansowych trasach. Mamy znakomity produkt oraz rozbudowaną i świetnie wyszkoloną sieć serwisową. Ponadto w ramach oferowanych przez nas rozwiązań udostępniamy naszym klientom systemy pozwalające na monitoring i zdalną diagnostykę floty, co może znacznie poprawić dyspozycyjność i efektywność jej wykorzystania. Tym samym możemy zmniejszyć koszty operacyjne firmy transportowej z korzyścią dla środowiska naturalnego – komentuje Adam Łęczycki, dyrektor oddziału Scania Gliwice.

Jutro zależy od dzisiaj

Umowa z Epo-Trans jest kolejnym dużym zamówieniem na pojazdy Scania zasilane gazem podpisanym w ostatnim czasie w gliwickim oddziale Scania. W grudniu 2018 r. lokalny zespół zawarł kontrakt na dostawę 10 ciągników siodłowych Scania LNG z przedstawicielami Sachs Trans International Sp. z o.o.

Dostępność LNG jako paliwa rośnie w Europie dzięki stale rozwijanej infrastrukturze. Jej dalszy rozwój mają przyspieszyć m.in. działania podejmowane przez konsorcjum BioLNG EuroNet, którego częścią jest Scania. W ich wyniku na drogach pojawi się 2000 więcej pojazdów ciężarowych o silnikach napędzanych LNG. Ponadto zostanie zbudowanych 39 stacji LNG oraz zakład produkcyjny BioLNG w Holandii. Stacje LNG będą stanowić część ogólnoeuropejskiej sieci i powstaną na terenie Belgii, Francji, Niemiec, Holandii, Polski i Hiszpanii. Zostaną rozmieszczone co 400 km wzdłuż głównych korytarzy sieci drogowych – od Hiszpanii po wschód Polski.

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

termin_zgłoszenia_liczby_zatrudnionych_kierowców

Upływa termin zgłoszenia liczby zatrudnionych kierowców

Biuro ds. Transportu Miedzynarodowego informuje, ze zgodnie z trescia art. 7a ust. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz 2201) po uzyskaniu zezwolenia na wykonywanie zawodu prewożnika drogowego przedsiębiorca przedkłada corocznie organowi, o którym

2024-03-04
0
cargonews_m2cargo

Nowy projekt Cargo.LT – M2Cargo.EU

Zespół Cargo.LT ma przyjemność przedstawić nowy projekt M2Cargo.EU – usługę, która pomoże Ci znaleźć magazyn logistyczny.

2024-02-26
0