Jak wykorzystać funkcję Archiwum na giełdzie ładunków i transportu?
Archiwum stanowi znaczne ułatwienie w codziennym korzystaniu z giełdy ładunków i transportu. Przeczytaj, dlaczego warto przeszukiwać zasoby Archiwum oraz jak to robić umiejętnie.
Archiwum można potraktować jako obszerną bazę danych z mnóstwem przydatnych informacji. Warto mieć na uwadze, że oferty, które ukazały się w przeszłości na giełdzie Cargo.PL, nie mają terminu ważności, co oznacza, że nie znikają z bazy danych po miesiącu, dwóch czy po roku. Zostają w niej bezterminowo, a Ty możesz w każdej chwili przejrzeć ich treść.
Szukaj nowych zleceń ze starymi ofertami
Jakie są z tego korzyści? Dzięki temu zyskujesz informację na temat ofert transportu, które ukazywały się w danym kierunku czy na danej trasie, lub ofert ładunków. Wejdź w zakładkę Szukaj ładunku lub Szukaj transportu, wybierz z listy lub wpisz ręcznie miejsce załadunku i rozładunku, a następnie wybierz symbol aktówki. Zobaczysz listę archiwalnych ofert, czyli tym samym listę firm, które działały na danych kierunkach – nadających ładunki lub oferujących transport. Potraktuj tę listę jako bazę potencjalnych kontrahentów, którym możesz zlecić transport ładunku lub które być może szukają przewoźnika. Kliknij w archiwalną ofertę, następnie nazwę firmy i sprawdź dane kontaktowe do menadżera. Możesz do niego zadzwonić na numer podany w profilu lub napisać wiadomość przez komunikator Cargo Messenger.
Powielaj i odświeżaj oferty
Kolejny sposób na wykorzystanie Archiwum w codziennej pracy to powielanie Twoich ofert, które były już publikowane w przeszłości. Zamiast robić szablon i wpisywać poszczególne dane, wystarczy powtórzyć ofertę i ponownie ją opublikować.
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.