MAN pokazał po raz pierwszy swoje nowe pojazdy TGE
Podczas odbywających się w dniach 7-10 lutego br. targów budowlanych Budma w Poznaniu, firma MAN Truck & Bus Polska po raz pierwszy w Pol-sce zaprezentowała szerokiej publiczności swoje nowe lekkie pojazdy użytkowe MAN TGE.
Pierwszy z prezentowanych samochodów dostawczych, to przeszklony furgon MAN TGE 3.140 w wersji długość standard (L3), wysoki dach (H3). Do napędu wykorzystano 4-cylindrowy silnik turbo diesel common-rail o mocy 140 KM z momentem obrotowym 340 Nm. Pojazd posiada wewnątrz zabudowę warsztatową firmy Bott Vario.
Drugi prezentowany samochód dostawczy, to podwozie MAN TGE 3.180 z 2 litrowym silnikiem biturbo common-rail o mocy 177 KM z momentem obrotowym 410 Nm w wersji z podwójną kabiną (7 miejsc) i rozstawem osi 3640 mm (długość standard). Podwozie zabudowano wywrotką trójstronną firmy Scattolini Bison HSS.
Oba przedstawiane modele MAN TGE mają wariant masowy DMC 3,5 t, napęd na oś przednią i wyposażone są miedzy innymi w 6-cio biegowe manualne skrzynie biegów, czy asystenta hamowania awaryjnego EBA (wypo-sażenie seryjne).
Obok samochodów dostawczych nowej serii MAN TGE na stoisku MAN zaprezentowany został także dedykowany do transportu materiałów budowlanych samochód ciężarowy MAN TGS 26.400 6×4 BL z zabudową skrzy-niową i żurawiem HMF. Cechy szczególne prezentowanego modelu, to między innymi: silnik common–rail o pojemności 12,4 l i mocy 400 KM, elektroniczny system hamulcowy MAN BrakeMatic, zderzak stalowy 3-częściowy, wskaźnik obciążenia osi tylnych, sprzęg do ciągnięcia przyczepy, światła dzienne i pozycyjne w technologii LED oraz 2 reflektory robocze na dachu kabiny. Zabudowę na podwoziu MAN wykonała firma Polimerc. Nadwozie skrzyniowe ma wymiary wewnętrzne 6500 x 2480 x 800 mm, a zamontowany z tyłu pojazdu żuraw HMF, typ 1820K3 posiada moment udźwigu 16,1 tm (dla wysięgu 10,4 m) oraz możliwość zdalnego sterowania.
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.