Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Nissan “odświeżył” NT400 Cabstar

images6

Japońska firma Nissan zaczęła wysyłać do salonów europejskich „odmłodzoną” wersję ciężarówki NT400 Cabstar.

Masa pojazdu Nissan może się różnić w zależności od wersji – od 2,8 do 4,5 ton. Inżynierom udało się zmodyfikować i polepszyć wskaźniki obciążenia pojazdu, zmniejszyć koszty eksploatacji i zwiększyć okres eksploatacji (od 30 000 km do 40 000 km). Zmiany dotyczą również silnika – został on zmodernizowany. Także w nowym modelu Nissan NT400 Cabstar zainstalowano nowy system zabezpieczeń i zwiększono komfort jazdy dla kierowcy. Odmłodzone Cabstary napędzają silniki spełniające normę emisji spalin Euro 5b+, które mają być jednocześnie ekologiczne, co ekonomiczne. Są to teraz wyłącznie 2,5-litrowe, 4-cylindrowe turbodiesle dostępne w trzech wariantach mocy: 121 KM i 250 Nm, 136 KM i 270 Nm oraz 145 KM i 350 Nm.

Nowy silnik Nissan jest o 45 kg lżejszy od poprzednika. Klienci do wyboru dostają jednak nie tylko różne warianty tonażowe, lecz także dwie długości pojazdu. Samochód może liczyć od 4,5 do 6,3 metra, przy rozstawie osi na poziomie 250, 290 lub 340 centymetrów. Ładowność waha się od 1125 kg do 2768 kilogramów, w zależności od masy całkowitej, mocy silnika, jak również rodzaju kabiny (Single Cab i Double Cab).

Wizualnie od dotychczasowego modelu NT400 Cabstar wyróżnia się przede wszystkim nowym przednim wlotem powietrza, przemodelowanymi reflektorami przednimi, lusterkami ze zintegrowanymi kierunkowskazami, a także innym zestawem wskaźników. Nowy kolor – ciemnoszary metalik zastąpi niebieski metalik w gamie dostępnych lakierów. Ponadto dostępne są: biały, czerwony i srebrny metalik.

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Nowości na rynku

cargonews_m2cargo

Nowy projekt Cargo.LT – M2Cargo.EU

Zespół Cargo.LT ma przyjemność przedstawić nowy projekt M2Cargo.EU – usługę, która pomoże Ci znaleźć magazyn logistyczny.

2024-02-26
0
245104594_2935851109959993_1411399817438034755_n

Polska znosi kary za niepłacenie e-TOLL

Polska tymczasowo znosi kary za niepłacenie e-TOLL. Jak informuje Ministerstwo Finansów RP i operator systemu e-TOLL, 30 września 2021 r. rozpoczął się okres przejściowy przeniesienia elektronicznego systemu płatności za opłaty za przejazd na płatnych drogach w Polsce viaTOLL do nowego elektronicznego zakończenie systemu płatności e-TOLL. Od 1 października system e-TOLL jest jedynym systemem, za pomocą którego można dokonywać płatności elektronicznych. Od tego dnia nie działają również urządzenia viaBOX i viaAUTO.Konto w systemie viaTOLL musi zostać usunięte.Według Ministerstwa Finansów RP, w początkowym okresie po odłączeniu viaTOLL, za naruszenia korzystania z systemu e-TOLL będą stosowane nie kary, ale ostrzeżenia. Każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie.

2021-10-12
0
niemcy (2)

NOWE ZASADY POBYTU W NIEMCZECH

NOWE ZASADY POBYTU W NIEMCZECH

Od 24 kwietnia 2021 r. ograniczenia dotyczące COVID-19 w Niemczech zostały uzgodnione na szczeblu federalnym. Nowe zasady dotyczą wszystkich regionów i miast w Niemczech, w których wskaźnik infekcji w ciągu 7 dni przekracza 100.

2021-04-29
0
171032707_2805873306291108_84577504454727023_n

5 KRAJÓW EUROPY WSCHODNIEJ ZWRÓCIŁY SIĘ DO ORGANÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROŚBĄ O ODWOŁANIE WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH POWROTU CIĘŻARÓWEK DO KRAJU REZYDENTA CO 8 TYGODNI

5 KRAJÓW EUROPY WSCHODNIEJ ZWRÓCIŁY SIĘ DO ORGANÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROŚBĄ O ODWOŁANIE WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH POWROTU CIĘŻARÓWEK DO KRAJU REZYDENTA CO 8 TYGODNI.Trwa walka niektórych krajów Europy Wschodniej z reformą międzynarodowego transportu drogowego, wprowadzoną przez Unię Europejską w ramach Pierwszego Pakietu Mobilności.

2021-04-10
0