Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Nowe ciągniki Iveco w firmie LINK

pr2

Pierwsze testowe ciągniki siodłowe IVECO Stralis do Link trafiły już 8 lat temu. Od tego czasu udziały pojazdów IVECO w firmie systematycznie rosły.

– Wybór IVECO wynika z naszego długoletniego doświadczenia we współpracy z przedstawicielami tej marki, kalkulacji korzyści w okresie eksploatacji do spodziewanych kosztów oraz z proaktywnej postawy Iveco Poland w stosunku do swoich dotychczasowych klientów. Pojazdy IVECO są nam dobrze znane. Korzyści wynikające z wyboru tej marki są dla nas oczywiste. Optymalna konstrukcja pozwala na wygodne prowadzenie pojazdu, a koszty eksploatacji pozwalają na osiąganie założonych celów biznesowych. Bieżące sprawy i zgłaszane przez nas potrzeby są podejmowane szybko i profesjonalnie – mówi Ryszard Ellert, Prezes Zarządu LINK Sp. z o.o.

– Nasza współpraca z firmą LINK od samego początku zakładała osiągnięcie konkretnych celów. LINK przedstawił nam swoje oczekiwania, które były zbieżne z naszą koncepcją funkcjonowania nowoczesnego transportu. IVECO realizując strategie, które wpisują się w globalne założenia dotyczące ekologii oraz podnoszenia  efektywności działań na rynku usług przewozowych, nieustannie dąży do tego, aby oferowane na rynku pojazdy spełniały oczekiwania najbardziej nowoczesnych firm. Technologie, które stosujemy przy produkcji naszych ciężarówek oraz same pojazdy są wysoko oceniane przez naszych klientów. Technologia Hi-SCR EuroVI, oferowana w samochodach IVECO, została niejednokrotnie doceniona przez grono specjalistów motoryzacyjnych. Dwa lata temu nasz ciągnik siodłowy IVECO Stralis Hi-Way zdobył tytuł „Truck of the Year” – powiedział Massimiliano Perri, Dyrektor Generalny Iveco Poland.

Ciągniki siodłowe IVECO Stralis dla firmy LINK zostały wyposażone w 11-litrowe 6-cylindrowe jednostki napędowe o mocy 460 KM (338 kW) przy 1600-1900 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 2150 Nm silnik osiąga w zakresie 925-1500 obr/min. Unikalna technologia Hi-eSCR pozwala osiągnąć normę czystości spalin Euro 6 wyłącznie za pomocą układu selektywnej redukcji katalitycznej z wykorzystaniem roztworu AdBlue. To niezawodne i proste rozwiązanie pozwala ograniczyć do minimum koszty związane z serwisowaniem pojazdu. W trosce o obniżenie masy samochodów, zamiast resorów,  przednie i tylne zawieszenie stanowią miechy pneumatyczne, które dodatkowo poprawiają komfort jazdy. W samochodach zamontowano zautomatyzowane skrzynie biegów – EuroTronic II, z możliwością wyboru zmiany biegów w trybie sekwencyjnym lub w pełni zautomatyzowanym. Na uwagę zasługuje komfortowe wyposażenie wnętrza kabiny, gdzie oprócz: klimatyzacji, przyciemnianych szyb, pneumatycznego fotela kierowcy, lodówki, dwóch leżanek znajduje się także duży rozkładany stolik.

LINK Sp. z o.o. zatrudnia ok. 500 pracowników, w tym ok. 400 kierowców. Firma świadczy usługi w zakresie przewozu ładunków całopojazdowych i częściowych głównie na terenie Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Francji, Niemiec i Polski. Spółka posiada 4 bazy transportowe ulokowane w Gliwicach, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu, lokalizacjach optymalnych pod względem transportu drogowego z Europą. Nowoczesna flota składa się z kilkuset ciągników siodłowych i naczep typu MEGA, MEGA BDE i MEGA BDE Huckepack o ładowności 100m3 i ładowności do 24 ton. Średni wiek każdego z pojazdów to niecałe 2 lata. Wszystkie one są objęte gwarancją i kontraktem serwisowym producenta. Pojazdy wymieniane są na nowe po maksymalnie 3 latach użytkowania. LINK stale inwestuje w rozwój floty, co jest podyktowane dbałością o większe bezpieczeństwo przewozu ładunków. Utrzymanie idealnego stanu floty jest dla firmy kluczową sprawą, zarówno ze względu na zapewnienie klientom najwyższej jakości usług jak i działania na rzecz środowiska naturalnego.

Źródło: Iveco

SONY DSC

Komentarze

wenio 2015-07-10 08:49

Nie mam pojęcia jak w zaledwie 26 lat firma tak się rozwinęła. A przecież pracowników można był liczyć na palcach kiedy startowali. Szefostwo najwidoczniej mierzy bardzo wysoki. Oby link dalej się rozwijał, może kiedyś przejmie rynek w europie :) A wtedy polski kierowca będzie widziany w każdym rejonie.


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

termin_zgłoszenia_liczby_zatrudnionych_kierowców

Upływa termin zgłoszenia liczby zatrudnionych kierowców

Biuro ds. Transportu Miedzynarodowego informuje, ze zgodnie z trescia art. 7a ust. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz 2201) po uzyskaniu zezwolenia na wykonywanie zawodu prewożnika drogowego przedsiębiorca przedkłada corocznie organowi, o którym

2024-03-04
0
cargonews_m2cargo

Nowy projekt Cargo.LT – M2Cargo.EU

Zespół Cargo.LT ma przyjemność przedstawić nowy projekt M2Cargo.EU – usługę, która pomoże Ci znaleźć magazyn logistyczny.

2024-02-26
0