Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Pierwszy MAN TGE zjechał z linii produkcyjnej

F_TGX_EOT_Krakau

Miesiąc po uruchomieniu sprzedaży z linii produkcyjnej zjechał pierwszy samochód dostawczy MAN TGE, wyprodukowany w nowo wybudowanej fabryce we Wrześni. Zespoły kierowane przez Jensa Ocksena, Prezesa Zarządu Volkswagen Poznań i Dennisa Affelda Szefa Sprzedaży Samochodów Dostawczych w MAN Truck & Bus) wspólnie odbierają pierwszy pojazd MAN TGE, z numerem VIN … 01.

Wprowadzenie na europejski rynek nowego pojazdu modelu TGE oznacza początek nowej ery dla MAN. Po raz pierwszy firma MAN Truck & Bus prezentuje lekki samochód dostawczy w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez wielu długoletnich klientów w branży logistycznej, kurierskiej i handlowej czy też obsługi serwisowej. Wśród głównych przyczyn coraz większego zakresu stosowania dużych samochodów dostawczych można wymienić: poszerzanie się rynku zakupów internetowych, zharmonizowane przepisy dotyczące prawa jazdy, szeroki zakres uniwersalności tych pojazdów oraz ich obsługa i osiągi jak w przypadku samochodu osobowego. Popyt na szeroką gamę pojazdów o dmc przekraczającej 3 t napędza zwłaszcza postępująca urbanizacja.

Są to rzeczywiście dobre powody, aby poszerzyć ofertę produktową MAN, wykorzystując dostępne synergie. „Nasza niedawno utworzona fabryka we Wrześni wyznacza nowe standardy jakości. Pojazdy poddawane są drobiazgowej kontroli jakości. Stabilność wymiarowa samego nadwozia jest wielokrotnie sprawdzana podczas procesu montażu za pomocą zautomatyzowanych laserów i aparatów cyfrowych na wielu stacjach geometrycznych. Dlatego cieszę się, że TGE uzupełnia ofertę marki MAN o nowy model o tak wysokiej wartości dodanej”, komentuje Jens Ocksen. Dennis Affeld entuzjastycznie przyznaje: „Cieszymy się z połączenia wysokiej jakości standardów produkcji TGE z profesjonalną siecią sprzedaży i obsługi MAN. Nie ma wątpliwości, że nasi klienci go pokochają. Planujemy sprzedawać około 20.000 pojazdów rocznie”.

Pojazd o numerze VIN 1 to srebrny samochód dostawczy z małym rozstawem osi i wysokim dachem. Model ten ma około 6 m długości i ładowność 10,7 m³ . Ten samochód dostawczy w wariantach o masie do 3,5 t napędzany jest silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1968 cm³, osiągającym moc 103 kW/140 KM. Istnieje już jedno miejsce, gdzie pojazd ten będzie wykorzystywany: fabryka MAN w Monachium.

MAN20170406LI105

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

termin_zgłoszenia_liczby_zatrudnionych_kierowców

Upływa termin zgłoszenia liczby zatrudnionych kierowców

Biuro ds. Transportu Miedzynarodowego informuje, ze zgodnie z trescia art. 7a ust. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz 2201) po uzyskaniu zezwolenia na wykonywanie zawodu prewożnika drogowego przedsiębiorca przedkłada corocznie organowi, o którym

2024-03-04
0
cargonews_m2cargo

Nowy projekt Cargo.LT – M2Cargo.EU

Zespół Cargo.LT ma przyjemność przedstawić nowy projekt M2Cargo.EU – usługę, która pomoże Ci znaleźć magazyn logistyczny.

2024-02-26
0