Polska drużyna mechaników zwycięża w europejskim finale Top Team
Drużyna mechaników i doradców serwisowych z krakowskiego oddziału Scania Polska zdobyła największą liczbę punktów i wygrała jeden z trzech europejskich finałów konkursu Top Team.
„Old Boye Top Timu” z Krakowa pokonali w regionalnym konkursie drużyny z 8 krajów: Bułgarii, Estonii, Francji, Litwy, Łotwy, Rumunii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Polacy zdobyli 154 punkty, drugie miejsce zajęli Szwajcarzy (153 punkty), a trzecie Brytyjczycy (146 punktów). Konkurencje odbyły się w ostatni weekend w Trydencie we Włoszech.
Konkurs światowy
Z każdego z finałów regionalnych zostaną wyłonione po dwie najlepsze drużyny, które wystąpią w Światowym Finale Top Team 2017-2018. W sumie w konkursie światowym zmierzy się 12 drużyn. Finał odbędzie się w dniach 6-8 grudnia 2018 r. w głównej siedzibie Scania w Södertälje, w Szwecji. Tytuł aktualnego, najlepszego zespołu serwisowego Scania na świecie nosi drużyna z Nowej Zelandii, która zwyciężyła w Światowym Finale Top Team w 2016 roku.
– Jesteśmy dumni z naszej krakowskiej drużyny. Panowie zaprezentowali znakomite przygotowanie i umiejętności oraz stalowe nerwy, tym bardziej, że zadania były na wysokim poziomie trudności. Polska sieć Scania odnosiła już istotne sukcesy w międzynarodowych finałach Top Team. W 2005 roku zespół z Nadarzyna zajął II miejsce podczas Finału Regionalnego w Stambule, a w 2007 roku mechanicy niezależnego dilera Scania, firmy Hołowińscy–Scanserwis zostali laureatami światowego finału Top Team. Chcemy powtórzyć ten wynik w tym roku – komentuje Piotr Piskorek, kierownik Scania Academy Polska odpowiedzialny za organizację konkursu Scania Top Team w Polsce.
W skład zwycięskiej drużyny z Polski wchodzą: Krzysztof Olech – coach zespołu, Grzegorz Walas, Kamil Wnęk (lider drużyny), Piotr Borkowski, Michał Słoboda i Robert Grabowski. Zespół reprezentujący Polskę został wyłoniony w wyniku eliminacji krajowych, które odbyły się w czerwcu 2017 r.
Szczegóły rozgrywki
Top Team, to cykliczny konkurs rozgrywany na wszystkich rynkach, na których obecna jest Scania. Finałowa rozgrywka obejmowała zadania, w których uczestnicy musieli wykazać się nie tylko szeroką wiedzą teoretyczną na temat produktów i procedur wewnętrznych Scania, ale także rozwiązać zadania praktyczne.
Uczestnicy mieli do rozwiązania cztery zadania praktyczne, polegające na zdiagnozowaniu usterek pojazdów oraz znalezieniu metod napraw, odpowiednich instrukcji, części i narzędzi specjalnych. Oprócz odpowiedzi na pytania w poszczególnych zadaniach oceniano, czy naprawa odbyła się w zgodzie z zasadami bezpieczeństwa, dbałością o środowisko oraz instrukcjami Scania. Zespoły miały po 20 minut na rozwiązanie każdego z zadań.
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.