Scania wychodzi z nowymi silnikami i kabinami
Obserwujemy wielką zmianę pokoleniową produktów i usług Scania, zapoczątkowaną w ubiegłym roku. Na pierwsze zamówienia czekają już nowe, znakomite, 5-cylindrowe silniki Scania oraz pierwsze warianty nowej kabiny G. Pojawia się wiele nowych innowacji oraz usług, mających na celu zwiększanie wydajności i obniżanie całkowitego kosztu użytkowania w europejskim ruchu długodystansowym i w branży leśnej.
– W 2017 roku zaprezentujemy w Scania jeszcze więcej premier niż w obfitującym w nie 2016. Szybko uzupełniamy nową gamę o kolejne produkty i usługi. Dzięki nim gros naszych klientów będzie mogło zamówić rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb wraz z pojazdami nowej generacji, niezależnie od prac, jakie wykonują – komentuje Alexander Vlaskamp, Senior Vice President, Sales
& Marketing, Scania Trucks.
Podczas największej premiery Scania w historii, która odbyła się w ubiegłym roku, ważnymi tematami były zwłaszcza kwestie łączności, pojazdy długodystansowe oraz zrównoważony rozwój. Obecnie zagadnienia te są rozwijane w nowych rozwiązaniach firmy. Jak do tej pory eksperci Scania przedstawili dopiero niewielką część planowanych innowacji, a premiery odbyły się jedynie w Europie.
– Żyjemy w ekscytujących czasach. Pojazdy Scania nowej generacji zostały odebrane przez rynek bardzo pozytywnie. Zdobyły liczne nagrody, zostały wskazane jako najlepsze w wielu renomowanych testach prasowych, a napływ klientów sprawił, że rekordowo wzrosła sprzedaż – dodaje Alexander Vlaskamp.
Gama produktów w ofercie Scania przeznaczonych do różnych zastosowań jest systematycznie poszerzana, to jednak nie wszystko. Przedstawiciele Scania wysoce cenią bezpośredni kontakt z klientem i przykładają dużą wagę do biznesu klienta i jego zysku.
– Po wakacjach ponownie spotkamy się z przedstawicielami prasy oraz naszymi klientami. Mogę zdradzić, że skoncentrujemy się wówczas na zastosowaniach dedykowanych do najtrudniejszych wyzwań transportowych oraz na wyjaśnieniu, jak rozwiązania Scania dopasowane do indywidualnych potrzeb zwiększają zysk klienta – komentuje Alexander Vlaskamp.
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.