Scania wygrywa w testach. Sprawdź, co się zmienia
Pojazdy Scania nowej generacji odnoszą kolejne, znaczące sukcesy. Poza tytułem „Truck of the Year 2017” dla kabiny S, nowa generacja pojazdów Scania otrzymała najlepsze noty we wszystkich, liczących się testach, przeprowadzanych przez opiniotwócze magazyny branżowe, w tym w testach porównawczych.
– Byliśmy świadomi tego, że nasze nowe pojazdy wyróżniają się na tle innych. Teraz ich doskonałe własności zostały potwierdzone. Klienci mogą spodziewać się doskonałych wrażeń z jazdy i wysokich oszczędności na paliwie – komentuje Christopher Podgorski, Senior Vice President, Scania Trucks.
Najlepsze w testach
Niemal każdy element i aspekt związany z eksploatacją pojazdów nowej generacji zasłużył na wyróżnienie. Doceniono miedzy innymi: układ napędowy, osiągi, komfort jazdy, wydajność hamulców, widoczność i precyzję kierowania.
– Wysokie osiągi i niskie zużycie paliwa, najlepsze własności jezdne, wysoki poziom komfortu i lepsze warunki pracy niezachwianie torują drogę nowej klasie S. Scania wyróżnia się precyzyjnym układem kierowniczym, stabilnością boczną oraz oferuje poczucie pełnej kontroli nad pojazdem – napisała redakcja „Lastauto Omnibus” czołowego, niemieckiego magazynu branżowego w podsumowaniu wymagającego, porównawczego „Testu 1000 punktów”.
W innym teście, opublikowanym w niemieckim magazynie „KFZ-Anzeiger”, Scania S 500 została oceniona jako „sensacyjnie ekonomiczna”. To pierwszy w historii pojazd ciężarowy, który na trasie testu osiągnął spalanie poniżej 30 l/100 km. Werdykt był jednoznaczny: pojazd zdecydowanie warty swojej ceny.
Bardzo niskie zużycie paliwa zostało dowiedzione również w teście redakcji „France Routes”, głównego czasopisma branżowego we Francji. Scania R 500 została poddana przez dziennikarzy surowej próbie na liczącej 419 km trasie w południowo-wschodniej części kraju. Podczas pięciogodzinnego testu, nowa Scania R 500 zanotowała rekordowo niskie, spalanie wynoszące 28,4 l/100 km.
– Postawiliśmy sobie ambitny cel stworzenia najlepszego pojazdu ciężarowego, jaki oglądał świat. Mało tego, zależało nam na tym, aby nowy model był dobrze dopasowany do potrzeb różnych branż i zapewniał najniższy całkowity koszt użytkowania. To ogromna satysfakcja znaleźć potwierdzenie z niezależnych źródeł, że cele te zostały osiągnięte – dodaje Podgorski.
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.