Scania zapowiada wielkie zmiany i nową generację ciężarówek
23 sierpnia debiutuje nowa generacja ciężarówek Scania. Na początek pokazane zostaną pojazdy na rynek europejski przeznaczone do przewozów długodystansowych. Są zwiastunem największej inwestycji w nowe produkty i usługi, jaką Scania poniosła w swojej 125-letniej historii.
Scania wprowadza nowości w kilku etapach. Będzie koncentrować się na poszczególnych segmentach rynku i grupach odbiorców, zgodnie ze starannie opracowanym planem. W tym okresie pojazdy nowej i obecnej generacji będą sprzedawane równolegle. Na samym początku pojawią się ciężarówki do transportu długodystansowego przeznaczone dla Europy. Za nimi podążą następne warianty najnowszych pojazdów.
Wszystkie składają się na szeroką gamę produktów i usług o zindywidualizowanym charakterze, które służą ograniczeniu całkowitego kosztu użytkowania i zwiększeniu dyspozycyjności pojazdów.
Celem firmy Scania jest objęcie pozycji lidera w zrównoważonym transporcie, gdzie wzrasta rola cyfryzacji i bliskiej współpracy. Zrównoważony rozwój jest nierozerwalnie związany z pojazdami i usługami nowej generacji. Zapewni konkurencyjność ofercie firmy Scania oraz jej klientom. Korzyści popłyną również dalej, wprost do zleceniodawców firm transportowych.
„Jesteśmy w końcowej fazie przygotowań sieci sprzedaży i serwisu oraz europejskich zakładów produkcyjnych. Wstrzymujemy się jeszcze z podawaniem pełnej informacji o licznych innowacjach, jakie mamy w zanadrzu, ale jestem przekonany, że debiut nowych pojazdów 23 sierpnia stanie się gorącym tematem, nie tylko w naszej branży” – mówi Christian Levin, Executive Vice President Sales and Marketing.
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.