Sympatyczna akcja sieci supermarketów – ciężarówki nazwane imionami klientów
Spełniły się marzenia brytyjskiego rodzeństwa. Sieć supermarketów nazwała ich imionami dwie ciężarówki. 10-latek i 7-latka byli wniebowzięci.
10-letni Archie Tofte i jego 7-letnia siostra Darcy kochają ciężarówki niemal „od zawsze”. Większość członków ich rodziny pracuje w branży transportowej, więc i oni szybko złapali bakcyla.
Tata oraz dziadek dzieciaków są menadżerami ds. transportu, z kolei mama oraz wujek pracują jako kierowcy zawodowi.
– Archie i Darcy uwielbiają ciężarówki – opowiada ich tata, Tim. – Nadają imiona przejeżdżającym pojazdom, np. Mummy Truck. Szczególnie się ekscytują, jeśli zauważą ciężarówkę z mojej firmy albo firmy dziadka. Ujrzenie własnych imion na ciągnikach należących do Nisa to spełnienie ich marzeń – podkreśla.
Ciężarówki, dwa DAF-y CF, zostały „ochrzczone” imionami dzieciaków w ramach 40-tego jubileuszu sieci supermarketów. W ramach akcji Name a Nisa Lorry (Nazwij ciężarówkę Nisy) aż 40 pojazdów zostanie nazwanych imionami klientów Nisa.
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.