Tarcze hamulcowe? Ale po co?!
2018-12-03 Redakcja
Kolejna ciężarówka z niesprawnym układem hamulcowym. Tym razem w jednym z kół naczepy nie było tarczy hamulcowej.
Kierowca przewożący 21 ton ładunku z Niemiec do Ukrainy został skontrolowany przez lubuskich inspektorów ITD na drodze krajowej nr 92 w Wilkowie (powiat świebodziński). Podczas kontroli stanu technicznego pojazdu inspektorzy zauważyli, że na lewym kole przedniej osi naczepy nie było tarczy hamulcowej.
Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny oraz zakazali używania pojazdu z powodu usterki zagrażającej bezpieczeństwu. Ponadto wobec przewoźnika ukraińskiego zostanie wszczęte postępowanie w sprawie nałożenia kary pieniężnej w wysokości 2000 złotych.
Źródło: WITD Gorzów Wielkopolski
Aktualności
Biuro ds. Transportu Miedzynarodowego informuje, ze zgodnie z trescia art. 7a ust. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz 2201) po uzyskaniu zezwolenia na wykonywanie zawodu prewożnika drogowego przedsiębiorca przedkłada corocznie organowi, o którym
2024-03-04
Aby lepiej zrozumieć wyzwania i możliwości, przed jakimi stoją dziś zawodowi kierowcy ciężarówek, Mindaugas Paulauskas, dyrektor generalny Girteka, postanowił osobiście zasiąść za kierownicą ciężarówki.
2024-03-04
Tutaj można dowiedzieć się, jak będzie przebiegał protest polskich rolników na granicy z Litwą (które ciężarówki zostaną sprawdzone, kto to zrobi itp.).
2024-03-01
Litwa zamyka dwa punkty na granicy z Białorusią (uzupełniono – dwa kolejne punkty zostaną zamknięte)
2024-02-27
Zespół Cargo.LT ma przyjemność przedstawić nowy projekt M2Cargo.EU – usługę, która pomoże Ci znaleźć magazyn logistyczny.
2024-02-26
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.