Śmierć migranta na francuskim terminalu Eurotunnelu
Migrant, który chciał się nielegalnie przedostać do Wielkiej Brytanii pociągiem towarowym, został przypadkowo zabity we francuskiej części Eurotunnelu.
Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL
Migrant, który chciał się nielegalnie przedostać do Wielkiej Brytanii pociągiem towarowym, został przypadkowo zabity we francuskiej części Eurotunnelu.
Wszystkie radiowozy policji zostaną wyposażone w terminale płatnicze – informuje „Dziennik Gazeta Prawna”.
Jak donosi portal CommercialMotor, pełne chaosu sceny, które widzieliśmy w Calais powoli przenoszą się w stronę Kanału oraz na terytorium Anglii. Tam jednak policjanci, zamiast aresztować nielegalnych imigrantów, wypuszczają ich.
Na stronie rosyjskiego stowarzyszenia ASMAP opublikowano informację, że rosyjskie władze celne potwierdzają, jakoby w niektórych, wskazanych przejściach granicznych upoważnionych do procedury TIR, formalności dokonywane były bezproblemowo i bez dodatkowych środków kontroli.
Pobór opłat na autostradach będzie w niektórych sytuacjach zawieszony – informuje Andrzej Kublik z „Gazety Wyborczej”. Wczoraj wieczorem do Sejmu wpłynął projekt przepisów zapowiadany przez Ewę Kopacz.
Na czas szczytu G7 Niemcy wprowadzili tymczasową kontrolę na granicach. Szybko okazało się, że przez niemieckie granice próbują się przedostać tysiące nielegalnych imigrantów. W związku z tym kontrola zostanie przywrócona do odwołania przez Bawarię, a wkrótce możliwe, że i Saksonię.
Nowe ciągniki Scania Streamline R410LA4x2 napędzają 13 litrowe silniki o mocy 410 KM spełniające normę emisji spalin Euro 6 jedynie z wykorzystaniem SCR. Pojazdy zostały wyposażone m.in. w zautomatyzowany system zmiany biegów Scania Opticruise oraz Scania Active Prediction, który za pomocą systemu GPS określa pozycję pojazdu i przewiduje topografię drogi umożliwiając tym samym znaczne oszczędności.
Sytuacja z nielegalnymi imigrantami robi się katastrofalna. Coraz więcej z nich chce się przedostać z Francji do Wielkiej Brytanii – już nie tylko przez port w Calais, ale także Eurotunnel.
W Rosji problem z akceptowaniem karnetów TIR istnieje już prawie od dwóch lat. W ubiegłym tygodniu Stowarzyszenie Międzynarodowych Przewoźników Rosji (ASMAP) ogłosiła, że Federalna Służba Celna Rosji (FTS) udostępniła wstępną nieoficjalną listę międzynarodowych granicznych urzędów celnych, w których możliwe jest dokonywanie formalności związanych z transportem towarów w procedurze TIR do Rosji. W tych punktach wydawanie karnetów TIR miało odbywać się od 17 czerwca 2015 roku. Niestety, realność jest inna.
Jak podaje “Puls Biznesu”, natężenie ruchu na niektórych odcinkach szybkich tras jest takie, jakie miało być w 2030 r.!