Usługi Scania Zarządzanie Flotą i Zdalne Zarządzanie Tacho z wyróżnieniem German Telematics Prize 2018
Usługi Scania: Zarządzanie Flotą i Zdalne Zarządzanie Tacho zdobyły uznanie jury nagrody German Telematics Prize 2018. Wyróżnienie w dziedzinie telematyki w kategorii pojazdów ciężarowych zostało przyznane Scania już po raz kolejny.
Jurorzy German Telematics Prize 2018 docenili usługi Scania: Zarządzanie Flotą i Zdalne Zarządzanie Tacho przede wszystkim za prostotę obsługi i funkcjonalność. Interfejs pozwala na szybkie odnalezienie poszukiwanych danych przez kierowcę i optymalne wykorzystanie możliwości systemu.
– Niezwykle cieszy nas otrzymanie tego prestiżowego wyróżnienia. Fakt, że Scania ponownie znalazła się w gronie zwycięzców, dowodzi, że systematycznie doskonalimy nasz system telematyczny, aby zapewniał jeszcze więcej korzyści użytkownikom i kierowcom – komentuje Mattias Lundholm, dyrektor ds. usług
i rozwiązań komercyjnych w Scania.
Usługa Zarządzanie Flotą wspiera menedżerów flot w optymalizacji pracy pojazdów, którymi zarządzają. Pomaga zwiększyć efektywność pracy floty, redukując koszty i zwiększając zysk. System telematyczny jest dostępny w standardzie we wszystkich, nowych pojazdach Scania, a po aktywacji użytkownik natychmiast zyskuje dostęp do danych o flocie.
Łączność dla wszystkich marek
Usługi Zarządzanie Flotą i Zdalne Zarządzanie Tacho mogą być instalowane w pojazdach ciężarowych wszystkich producentów, co umożliwia użytkownikowi monitorowanie całej floty. Usługa Zdalne Zarządzanie Tacho pozwala na automatyczne, zdalne ściąganie danych z karty kierowcy podczas jazdy. Zapewnia również bezpieczną archiwizację danych oraz ich analizę, a przejrzyste raporty dają pełen wgląd w pracę kierowców i pojazdów. Zdalne Zarządzanie Tacho pomaga zwiększyć dyspozycyjność floty oraz sprostać wymaganiom przepisów.
Regularnie przeprowadzane analizy przyczyniają się do znacznego wzrostu wydajności taboru i optymalizacji przebiegu monitorowania. Usługi Zarządzanie Flotą i Zdalne Zarządzanie Tacho są dostępne w pakietach z różnym zestawem funkcji, pozwalających na tworzenie różnych raportów. Poza informowaniem o aktualnym położeniu pojazdu, szczegółach jego funkcjonowania i zdalnym planowaniem obsługi serwisowej, system telematyczny pozwala na kompleksowe analizy pracy pojazdów i kierowców.
Obecnie ponad 300 000 pojazdów Scania na świecie jest już połączonych w ramach sieci przesyłania informacji.
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.