Wiózł prawie 10 ton za dużo!
2017-07-08 Redakcja
Przeładunkiem części przewożonych płyt kamiennych na inny pojazd i wszczęciem postępowania administracyjnego wobec przewoźnika oraz podmiotu, który dokonał załadunku zakończyła się kontrola drogowa ciągnika siodłowego z naczepą.
Inspektorzy z WITD w Bydgoszczy we wtorek, 4 lipca 2017 roku zatrzymali do kontroli samochód ciężarowy z naczepą, na której przewożono płyty kamienne. Ważenie wykazało, iż rzeczywista masa całkowita pojazdu wynosi 49,53 t, co oznacza, że na pojeździe umieszczono niemalże 10 ton ładunku za dużo! Aby kierowca mógł kontynuować jazdę, przewoźnik musiał zapewnić przeładunek części płyt na inny pojazd. Do tego celu potrzebny był specjalistyczny sprzęt.
Konsekwencją tej kontroli jest też postępowanie administracyjne wszczęte wobec przedsiębiorcy wykonującego przewóz oraz podmiotu, który dokonał załadunku tak dużej ilości płyt kamiennych.
Źródło: GITD
Aktualności
Biuro ds. Transportu Miedzynarodowego informuje, ze zgodnie z trescia art. 7a ust. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz 2201) po uzyskaniu zezwolenia na wykonywanie zawodu prewożnika drogowego przedsiębiorca przedkłada corocznie organowi, o którym
2024-03-04
Aby lepiej zrozumieć wyzwania i możliwości, przed jakimi stoją dziś zawodowi kierowcy ciężarówek, Mindaugas Paulauskas, dyrektor generalny Girteka, postanowił osobiście zasiąść za kierownicą ciężarówki.
2024-03-04
Tutaj można dowiedzieć się, jak będzie przebiegał protest polskich rolników na granicy z Litwą (które ciężarówki zostaną sprawdzone, kto to zrobi itp.).
2024-03-01
Litwa zamyka dwa punkty na granicy z Białorusią (uzupełniono – dwa kolejne punkty zostaną zamknięte)
2024-02-27
Zespół Cargo.LT ma przyjemność przedstawić nowy projekt M2Cargo.EU – usługę, która pomoże Ci znaleźć magazyn logistyczny.
2024-02-26
Komentarze
Na razie nie ma komentarzy
Twój komentarz
Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:
lub zarejestruj się.